Jak poprawić pozycję swojej strony w Google?

Poprawa pozycji w Google jest kluczowa dla sukcesu każdej strony internetowej. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na większą widoczność, a co za tym idzie, na większą ilość odwiedzin i potencjalnych klientów. W tym kompleksowym przewodniku dowiesz się, jak poprawić pozycję swojej strony w Google, jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie oraz jakie narzędzia i […]

Continue Reading

12 istotnych czynników SEO które musisz znać!

On-site SEO to proces dostosowywania treści strony, znaczników i linków wewnętrznych w celu poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Oto 12 czynników, które pozwolą ci zmaksymalizować Twoją! Czy kiedykolwiek grałeś w Tetrisa? Jeśli tak, to pewnie pamiętasz jak nie było prawdziwego sposobu na „pokonanie” gry. Po prostu z każdym poziomem było coraz szybciej i szybciej. W pewnym […]

Continue Reading

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]

Continue Reading

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Aby konsument odnalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe rzetelne i przydatne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, […]

Continue Reading

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. […]

Continue Reading

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google Moja Firma pozwala potencjalnym klientom […]

Continue Reading

Jak promować sklep internetowy i stronę usługową? 13 pomysłów na reklamę firmy w sieci

Osoby, które posiadają własną firmę doskonale wiedzą, jak ważna jest reklama. Aby pozyskać potencjalnych klientów, muszą zainteresować ich swoimi produktami bądź usługami. Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, których zaciekawimy ofertą? Podpowiem Ci, jak zareklamować firmę, wypromować swoje usługi i być widocznym w sieci. Poznaj skuteczne pomysły na reklamę firmy! Przyjazna strona internetowa Bardzo często […]

Continue Reading

Jak czyścić odzież motocyklową Sprawdź najważniejsze zasady

Do produkcji odzieży motocyklowej stosuje się skórę naturalną, nowoczesne tworzywa sztuczne, a także specjalne membrany. To materiały, które wymagają stosowania specjalnych zasad czyszczenia i konserwacji. Ten artykuł pomoże Ci uniknąć błędów, przez które odzież motocyklowa może stracić swój wygląd, trwałość i właściwości. Pielęgnacja tekstylnej odzieży motocyklowej – o czym trzeba pamiętać? Wielu początkujących motocyklistów uważa, […]

Continue Reading

Strategia content marketingowa – dlaczego warto ją mieć i co powinna zawierać?

Dobry plan to podstawa – również w content marketingu. Sprawdź, dlaczego Twoja strona powinna posiadać strategię content marketingową, co powinna ona zawierać i dlaczego warto tworzyć lub współtworzyć ją wspólnie z agencją SEO. Content marketing i jego związek z SEO Content marketing (marketing treści) to działania polegające na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez tworzenie […]

Continue Reading