jak zatrudnić firmę SEO

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Internetowe strony Marketing i reklama Usługi

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd duża grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Zalecamy skorzystać z wskazówek ekspertów.

Google doradza, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie można negować, że cała branża SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Yahoo, Yandex bądź Baidu, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, z reguły nie jest to osiągalne bez doradztwa ekspertów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest nowością, i udostępniło krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
  • zdolność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez cykliczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Pracownica Google zaznacza również, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym odczuwalne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.