Biznes nie poradzi sobie bez działań marketingowych. Obecnie reklama przybiera różne formy: rozpowszechnia się ją w internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz w telewizji. Jednakże nadal nie odchodzi się od tradycyjnych nośników reklamy, np. wizytówek czy ulotek. Wykorzystuje się także jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy niezwykle lubią – promocję poprzez gadżety.
Gadżety reklamowe – wiele z nich opłaca się mieć zawsze w zanadrzu
Konsumenci oraz nasi ewentualni kontrahenci doceniają wszelkiego rodzaju gadżety, gdyż (w odróżnieniu do pozostałych form reklamy) są one materialną rzeczą, która często jest bardzo funkcjonalna, dzięki czemu zostaje z nimi na dłużej. Ciężko wskazać osobę, która odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku torby na sprawunki albo ołówka. Są to wszak rzeczy, które zawsze należy mieć w zanadrzu. A co najistotniejsze – ten upominek jest gratis! Tymczasem używając regularnie dany gadżet, klient wciąż widzi logo marki, od której go dostał, tym samym nieświadomie zostawia ona mocny ślad w jego pamięci.
Na jakich gadżetach reklamowych można wykonać nadruki?
Sitodrukdaje możliwość nadruku zarówno na tekstyliach, tworzywach sztucznych, jak i powierzchniach drewnianych, stąd też jest jedną z najpopularniejszych metod stosowanych przy wytwarzania gadżetów promocyjnych. Najchętniej kupowanym gadżetem z tkaniny, jest rzecz jasna odzież promocyjna – przeważnie nanosi się firmowe logotypy na koszulki, a także na kurtkach, czapkach czy polarach. Dodatkowo można wydrukować logo na torbie na ramię, etui na klucze i szlafroku. Jeżeli zależy nam na znacznym wyborze opcji nadruku, warto przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Na jednej stronie można wtedy kupić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale również m.in breloczki, etui na tablet bądź termosy, co ułatwi organizację każdej akcji promocyjnej.