Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Marketing i reklama Usługi

Więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków

Działania marketingowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie swoich wydziałów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu zawodowców świetnie orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode firmy mogą zlecić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, ulotek bądź kalendarzy. Agencja marketingowa napisze także przyciągające, unikatowe artykuły na stronę www firmy, jak również opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak Facebook, Instagram czy Twitter.

Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji targów, konferencji lub spotkań z klientami, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego oraz kompetentnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]